-
05-30-2011 10:19 #1
Senior Member
- Data înscrierii
- Feb 2010
- Locaţie
- Ploiesti
- Mesaje
- 836
Cafeina afectează drumul ovulului de la ovare la uter, se arată într-un studiu. Studiile anterioare au arătat că un consum mare de cafea poate afecta fertilitatea femeii. Un studiu făcut pe 9.000 de femei din Olanda au descoperit că dacă bei mai mult de patru ceşti de cafea pe zi şansele de a rămâne însărcinată scad cu 25%.Dar până acum motivul pentru
