-
01-23-2012 13:28 #1
Un nou studiu efectuat în China confirmă că persoanele care beau cafea în mod regulat prezintă un risc cu 50% mai redus de a suferi de diabet de tip 2.
Un nou studiu efectuat în China confirmă că persoanele care beau cafea în mod regulat prezintă un risc cu 50% mai redus de a suferi de diabet de tip 2.